Etiquetas

martes, 7 de julio de 2015

ESPAGUETTIS DE COLORS

Sóc un aficionat a Pinterest. Quan vaig veure els espagueti arc de sant Martí vaig quedar copsat. La combinació dels colors em resultava atractiva, i a més sembla un bol amb gominoles. La meva curiositat per saber com diantre havien aconseguit tan colorit aspecte em va dur a investigar i dur-los al dinar dels meus fills.

El truc que han fet servir no és altre que el del colorant alimentari, aplicat als espagueti un cop cuits.

Primer es cou la pasta, al dente, com tota la vida. Mentrestant, anem preparant tantes bossetes de plàstic -de aquestes per congelar- com colors tinguem previst. En cadascuna posem unes 20 gotes de colorant i dues cullerades d'aigua.

Quan la pasta estigui a punt, l'escorrem bé i la repartim entre les borses. Tanquem, agitem fins que s'impregni bé, deixem que reposi durant un minut i llest, ja tenim uns espectaculars espagueti de colors.

Us deixo l'enllaç a la pàgina web on els vaig trobar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario